مطالب مرتبط:
تلاش دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحول و توسعه اقتصاد دانش بنیان
آیت الله رییسی: معلمان تلاش کنند گره های ذهنی دانش آموزان را باز کنند
تلاش های این مادر 18 ساله برای کشتن نوزادش بی نتیجه ماند/ عکس قاتل
تلاش های این مادر 18 ساله برای کشتن نوزادش بی نتیجه ماند/ عکس قاتل
معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:552024-04-29دانش

تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه ای است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت های این استان،گفت: همه تلاش واحدهای دانشگاهی و استان در جهت درآمدزایی غیر شهریه ای است.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت های این استان،گفت: همه تلاش واحدهای دانشگاهی و استان در جهت درآمدزایی غیر شهریه ای است.

سید عبدالله میرغیاثی 10 اردیبهشت در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه 2 که به میزبانی چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است، اظهار کرد: این سند با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده است.

وی افزود: به عنوان یک سند بالادستی همه ما مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکردهای تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را طبق این سند پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالا است،تصریح کرد: با توجه به ظرفیت 13 واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت ها و منابع واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه ای اقدام کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اولین گامی که در استان مازندران و در راستای سند تحول برداشتیم سعی شد در اواخر سال 1402 تمامی واحدهای دانشگا


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه آزاد - مازندران - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد - استان
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه ای است

تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه ای است